Nyhetssak 2

Vi har fra 1. juli 2021 byttet forretningsfører

Veldig mange, det vil vel si alle, har opplevd at felleskostnadene ikke har blitt trukket denne måneden.

Vi har byttet forretningsfører fra 1. juli 2021, vi har avsluttet med OBOS og byttet til Advokatfirmaet Salomon-Johansen, S&J Eiendomsforvaltning,
som også er forretningsfører for våre nabosameier Geviret og Solbakken 1. Sistnevnte byttet også til S&J Eiendomsforvaltning samtidig som oss.


Det var i forbindelse med denne overgangen at ikke alt gikk på skinner, men det er nå i orden.
I løpet av de første dagene i uke 27 vil du få tilsendt en e-post med ny betalingsinformasjon som nytt kontonummer og KID-nummer.
Dette må da behandles i nettbanken.


Vi beklager det lille ekstraarbeidet du får med dette.


Hvis du ikke har registrert din e-postadresse tidligere, eller av andre grunner ikke får e-post fra vår forretningsfører tar du kontakt med forretningsfører på 
E-post: post@sjeiendom.no eller på telefon: 22 20 85 00


Hvorfor har vi byttet forretningsfører?

OBOS er en mastodont, hvor deres tjenester er tilpasset store borettslag, ikke små sameier som oss.
De har så mange tjenester og verktøy som vi ikke trenger, men som vi må betale for. OBOS er rett og slett dyre. 
Vi har fått bedre pris på forretningsførselen med tjenester tilpasset vårt behov.


At styret hele tiden passer på å holde sameiets kostnader så lave som mulig, kommer oss alle til gode.
Det er med på å holde felleskostnadene lavest mulig.


Vi har også byttet vaktmester fra 1. juli

Vi har ikke vært fornøyd med de tjenestene vi har kjøpt fra tidligere leverandør.
Vinterdriften som snømåking og strøing har vi ikke vært fornøyd med, vi syntes vel heller ikke at de har fulgt opp tømming av søppelkassene våre,
ikke plukket det søppelet som har havnet utenfor kassene.


Derfor har vi byttet til Løvmyr Drift&Vedlikehold AS, som også våre naboer i Geviret og Solbakken 1 benytter.
Vi vet fra tidligere at de gjør en bra jobb hele året.


Se mer informasjon om dette under Om oss